🚨 U objednávek vytvořených do 19.12. 12:00 garantujeme doručení do Vánoc! 🎄🚛

Vrácení zboží a reklamace

Jak vrátit zboží

Do 14 dnů od převzetí zboží máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

Abychom mohli vše rychle a bez problémů vyřídit, postupujte prosím následovně:

Postup krok za krokem

  1. Kontaktujte nás
    Zavolejte na +420 703 145 333 nebo napište na obchod@vitie.cz a sdělte nám, že chcete zboží vrátit.
  2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží
    (formulář ke stažení naleznete zde nebo v e-mailové komunikaci).
  3. Zabalte zboží
    Přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi. Zásilku zašlete na adresu:
    Vitie s.r.o.
    Navrátilova 87/22
    616 00 Brno

    Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme.

Podmínky pro vrácení peněz

  • Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním stavu.
  • K zásilce přiložte daňový doklad (fakturu).
  • Zboží zasílejte jako běžný balík (ne na dobírku).
  • Do formuláře uveďte, jak si přejete vrátit peníze (např. číslo účtu).
  • Zásilka musí být odeslána do 14 dnů od převzetí zboží.

Po obdržení a kontrole zboží vám vrátíme plnou cenu zboží na uvedený účet nebo dle společné dohody.
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na nákupy uskutečněné na IČO (v rámci podnikatelské činnosti).

Reklamace zboží

Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců od data převzetí. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením, nebo o kterých jste při koupi věděl. Nelze také reklamovat zboží s vadou, pro kterou jsme se s Vámi dohodli na snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení.
K reklamaci je nutné přiložit doklad o koupi.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Kontaktujte nás
    Zavolejte na +420 703 145 333 nebo napište na obchod@vitie.cz a sdělte nám, jaké zboží chcete reklamovat a z jakého důvodu.
  2. Vyplňte Reklamační protokol.
    (protokol ke stažení naleznete zde nebo v e-mailové komunikaci).

  3. Zabalte zboží
    Přiložte vyplněný protokol a kopii dokladu o koupi. Zásilku zašlete na adresu:
    Vitie s.r.o.
    Navrátilova 87/22
    616 00 Brno

    Balíky na dobírku nepřijímáme.

Po přijetí zásilky vám potvrdíme přijetí reklamace a po jejím vyřízení vás budeme informovat o výsledku.
Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Kontakt

Vitie s.r.o.
Navrátilova 87/22, 616 00 Brno
IČ: 22542370 | DIČ: CZ22542370
📞 +420 703 145 333
📧 obchod@vitie.cz